Комунікативний феномен сучасної реклами як частини повсякдення: психологічні та естетичні параметри

Автор(и)

  • Любов Хавкіна

Ключові слова:

реклама, соціальна та приватна комунікація, повсякдення, крилаті вирази, контекст

Анотація

Статтю присвячено вивченню реклами в Україні як невід’ємної частини сучасної повсякденності з урахуванням особливостей формування рекламного ринку та новітніх тенденцій його розвитку. Вивчається комунікативний потенціал рекламних текстів, їх здатність переходити із соціальної до приватної комунікації, контексти і сфери застосування в позарекламному середовищі з визначенням структурно-семантичних і функціональних параметрів. Акцент зроблено на дослідженні реклами й рекламотворення як джерел неологізмів, крилатих виразів, анекдотів, сюжетних колізій у літературі, теле- і кінофільмах, об’єкта пародій тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Кармалова Е.Ю. Мифопоэтический анализ рекламного дискурса / Е.Ю. Кармалова // Вестник Московского университета. — 2008. — № 3. — С. 85–95. — (Серия 10. Журналистика).

Луман Н. Реальность массмедиа / Н. Луман. — М. : Праксис, 2005. — 256 с.

Маклюэн M. Понимание Медиа : внешние расширения человека / М. Маклюэн. — М. : КАНОН-пресс-Ц, Кучково поле, 2003. — 464 с.

Сальникова Е.В. Эстетика рекламы : культурные корни и лейтмотивы / Е.В. Сальникова. — СПб. : Алетейя ; М. : Эпифания, 2001. — 288 с.

Сапенько Р.П. Реклама як транскультурний феномен : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра філос. наук : спец. 26.00.01 «Теорія та історія культури» / Р.П. Сапенько. — К., 2008. — 36 с.

Удріс Н.С. Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 22.00.04 «Спеціальні та галузеві соціології» / Н.С. Удріс. — Х., 2003. — 20 с.

Ценев В. Психология рекламы (реклама, НЛП и 25-й кадр) / В.Ценев. — М. : ООО «Бератор», 2003 [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://evartist.narod.ru/text16/011.htm

Downloads


Переглядів анотації: 268

Опубліковано

30.04.2013

Як цитувати

Хавкіна, Л. (2013). Комунікативний феномен сучасної реклами як частини повсякдення: психологічні та естетичні параметри. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (1). вилучено із https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/20

Номер

Розділ

Інтермедіальний простір