ПОЛІФОНІЧНІСТЬ ПОРТРЕТА МАРУСІ В ОДНОЙМЕННОМУ РОМАНІ В. ШКЛЯРА

Автор(и)

  • Artem Halych

Ключові слова:

художня біографія, біографічний роман, портрет, принципи портретування, поліфонічність

Анотація

У статті здійснено аналіз портретної характеристики Олександри Соколовської у біографіч- ному романі «Маруся» В. Шкляра. Автор дослідження простежує поліфонічність підходів до пор- третування зовнішності й внутрішнього світу легендарної Марусі. Її портрет постає декон- центрованим, розгорнутим. Він ніби складається з окремих фрагментів — одні з них частково переплітаються, а  інші доповнюють і  поглиблюють сутність художнього образу людини, котра є героєм твору.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Artem Halych

докторант кафедри української літератури ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

Гонський В. Час воїнів. Олександра Соколовська — отаман Маруся [Електронний ресурс] / В. Гонський. — Режим доступу : // htth://www.istpravda.com.ua/columns/2011/26/18551/

Шкляр В. Маруся : роман / В. Шкляр. — Харків : Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2014. — 320 с

Downloads


Переглядів анотації: 143

Опубліковано

04.03.2016

Як цитувати

Halych, A. (2016). ПОЛІФОНІЧНІСТЬ ПОРТРЕТА МАРУСІ В ОДНОЙМЕННОМУ РОМАНІ В. ШКЛЯРА. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (6). вилучено із https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/170

Номер

Розділ

Поетологічний дискурс