ЕЛІТАРНІСТЬ ЧИ ЕЛІТНІСТЬ: МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛЕКАННЯ СУЧАСНОГО ЧИТАЧА
Anahtar Kelimeler:
освітній простір- навчально-виховний діалог- культурологічний дискурс- методологічні підходи- особистісно зорієнтоване навчання- методичні принципиÖzet
Культурологічні аспекти формування методичних підходів у викладанні літератури як у загальноосвітній школі, так і у вищому навчальному закладі сприяють вирішенню багатьох теоретичних та методологічних проблем. Взаємозбагачуються літературознавство та методика викладання літератури; розширюються перспективи вивчення поетики худож- нього твору, поглиблюється зв’язок між сприйманням твору, його інтерпретацією, аналізом та самостійною діяльністю учнів та студентів. Зрештою формується новий тип стосунків між викладачем і студентом, між учителем та учнем.İndirmeler
Referanslar
Гумбольдт В. Про внутрішню та зовнішню організацію вищих наукових закладів у Берліні /
Вільгельм фон Гумбольдт // Ідея Університету: Антологія / Відп. ред. М. Зубрицька. — Львів : Літопис, 2002. — С. 23–35.
Кайку М. Візії: як наука змінить ХХІ сторіччя / Мічіо Кайку. — Львів : Літопис, 2004. — 544 с.
Курбатов С. Університетські рейтинги як індикатор стану освіти / Сергій Курбатов // Філософія освіти. — 2008. — № 1–2. — С. 310–317.
Лепеніс В. Ідея німецького Університету — погляд ззовні / В.Лепеніс // Ідея Університету: Антологія / Відп. ред. М. Зубрицька. — Львів : Літопис, 2002. — С. 211–235.
Ясперс К. Ідея Університету / Карл Ясперс // Ідея Університету: Антологія / Відп. ред. М. Зубрицька. — Львів : Літопис, 2002. — С. 109–167.
Yayınlanmış
Nasıl Atıf Yapılır
Sayı
Bölüm
Lisans
Telif Hakkı (c) 2015 Lidiia Mazevko-Bekerska

Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 International License ile lisanslanmıştır.