НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ

Autori

  • Тетяна Анатоліївна Землякова

Parole chiave:

інформація, громадська думка, комунікаційний вплив, маніпуляція, теорія розбитих вікон

Abstract

У статті комплексно розглянуто функціональний складник засобів масової інформації та рекламної комунікації, а також теорію розбитих вікон як одну з рекламних теорій-репрезентаторів прикладу маніпуляцій громадською думкою.

Downloads

I dati di download non sono ancora disponibili.

Biografia autore

Тетяна Анатоліївна Землякова

доцент кафедри української літератури, компаративістики та соціальних комунікацій Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій.

Riferimenti bibliografici

Іванов В. Соціологія масової комунікації / В.Ф. Іванов. — К. : Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, 1999. — 211 с.

Микитів О. Маніпулятивний вплив ЗМІ на культуру та свідомість людини / О. Микитів // Наукові записки інституту журналістики. — 2010. — Т. 40. — С. 173–176.

Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. — М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 2003. — 656 с.

Різун В. Теорія масової комунікації / В. Різун. — К. : Видавничий центр «Просвіта», 2008. — 260 с.

Теория разбитых окон: распространение беспорядка [Электронный ресурс] // Социология по-новому. — Режим доступа : http://socioline.ru/pages/teoriya-razbityh-okon-rasprostranenie-besporyadka

Downloads


Abstract views: 222

Pubblicato

2016-03-11

Come citare

Землякова, Т. А. (2016). НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (4). Recuperato da https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/254

Fascicolo

Sezione

Інтермедіальний простір