НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ

Autor

  • Тетяна Анатоліївна Землякова

Słowa kluczowe:

інформація, громадська думка, комунікаційний вплив, маніпуляція, теорія розбитих вікон

Abstrakt

У статті комплексно розглянуто функціональний складник засобів масової інформації та рекламної комунікації, а також теорію розбитих вікон як одну з рекламних теорій-репрезентаторів прикладу маніпуляцій громадською думкою.

Downloads

Download data is not yet available.

Biogram autora

Тетяна Анатоліївна Землякова

доцент кафедри української літератури, компаративістики та соціальних комунікацій Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій.

Bibliografia

Іванов В. Соціологія масової комунікації / В.Ф. Іванов. — К. : Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, 1999. — 211 с.

Микитів О. Маніпулятивний вплив ЗМІ на культуру та свідомість людини / О. Микитів // Наукові записки інституту журналістики. — 2010. — Т. 40. — С. 173–176.

Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. — М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 2003. — 656 с.

Різун В. Теорія масової комунікації / В. Різун. — К. : Видавничий центр «Просвіта», 2008. — 260 с.

Теория разбитых окон: распространение беспорядка [Электронный ресурс] // Социология по-новому. — Режим доступа : http://socioline.ru/pages/teoriya-razbityh-okon-rasprostranenie-besporyadka

Pobrania


Abstract views: 222

Opublikowane

2016-03-11

Jak cytować

Землякова, Т. А. (2016). НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (4). Pobrano z https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/254

Numer

Dział

Інтермедіальний простір