НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Тетяна Анатоліївна Землякова

Ключові слова:

інформація, громадська думка, комунікаційний вплив, маніпуляція, теорія розбитих вікон

Анотація

У статті комплексно розглянуто функціональний складник засобів масової інформації та рекламної комунікації, а також теорію розбитих вікон як одну з рекламних теорій-репрезентаторів прикладу маніпуляцій громадською думкою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Тетяна Анатоліївна Землякова

доцент кафедри української літератури, компаративістики та соціальних комунікацій Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій.

Посилання

Іванов В. Соціологія масової комунікації / В.Ф. Іванов. — К. : Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, 1999. — 211 с.

Микитів О. Маніпулятивний вплив ЗМІ на культуру та свідомість людини / О. Микитів // Наукові записки інституту журналістики. — 2010. — Т. 40. — С. 173–176.

Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. — М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 2003. — 656 с.

Різун В. Теорія масової комунікації / В. Різун. — К. : Видавничий центр «Просвіта», 2008. — 260 с.

Теория разбитых окон: распространение беспорядка [Электронный ресурс] // Социология по-новому. — Режим доступа : http://socioline.ru/pages/teoriya-razbityh-okon-rasprostranenie-besporyadka

Downloads


Переглядів анотації: 118

Опубліковано

11.03.2016

Як цитувати

Землякова, Т. А. (2016). НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (4). вилучено із https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/254