НЕЗАЛЕЖНА ТА КОМЕРЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ У СИСТЕМІ ЗМІ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ
Ключові слова:
інформація, громадська думка, комунікаційний вплив, маніпуляція, теорія розбитих віконАнотація
У статті комплексно розглянуто функціональний складник засобів масової інформації та рекламної комунікації, а також теорію розбитих вікон як одну з рекламних теорій-репрезентаторів прикладу маніпуляцій громадською думкою.Завантаження
Посилання
Іванов В. Соціологія масової комунікації / В.Ф. Іванов. — К. : Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, 1999. — 211 с.
Микитів О. Маніпулятивний вплив ЗМІ на культуру та свідомість людини / О. Микитів // Наукові записки інституту журналістики. — 2010. — Т. 40. — С. 173–176.
Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. — М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 2003. — 656 с.
Різун В. Теорія масової комунікації / В. Різун. — К. : Видавничий центр «Просвіта», 2008. — 260 с.
Теория разбитых окон: распространение беспорядка [Электронный ресурс] // Социология по-новому. — Режим доступа : http://socioline.ru/pages/teoriya-razbityh-okon-rasprostranenie-besporyadka
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Анатоліївна Землякова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.