ПОЛІФОНІЧНІСТЬ ПОРТРЕТА МАРУСІ В ОДНОЙМЕННОМУ РОМАНІ В. ШКЛЯРА
Ключові слова:
художня біографія, біографічний роман, портрет, принципи портретування, поліфонічністьАнотація
У статті здійснено аналіз портретної характеристики Олександри Соколовської у біографіч- ному романі «Маруся» В. Шкляра. Автор дослідження простежує поліфонічність підходів до пор- третування зовнішності й внутрішнього світу легендарної Марусі. Її портрет постає декон- центрованим, розгорнутим. Він ніби складається з окремих фрагментів — одні з них частково переплітаються, а інші доповнюють і поглиблюють сутність художнього образу людини, котра є героєм твору.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
Гонський В. Час воїнів. Олександра Соколовська — отаман Маруся [Електронний ресурс] / В. Гонський. — Режим доступу : // htth://www.istpravda.com.ua/columns/2011/26/18551/
Шкляр В. Маруся : роман / В. Шкляр. — Харків : Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2014. — 320 с
Опубліковано
04.03.2016
Як цитувати
Halych, A. (2016). ПОЛІФОНІЧНІСТЬ ПОРТРЕТА МАРУСІ В ОДНОЙМЕННОМУ РОМАНІ В. ШКЛЯРА. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (6). вилучено із https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/170
Номер
Розділ
Поетологічний дискурс
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Artem Halych
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.