ЕЛІТАРНІСТЬ ЧИ ЕЛІТНІСТЬ: МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛЕКАННЯ СУЧАСНОГО ЧИТАЧА
Ключові слова:
освітній простір, навчально-виховний діалог, культурологічний дискурс, методологічні підходи, особистісно зорієнтоване навчання, методичні принципиАнотація
Культурологічні аспекти формування методичних підходів у викладанні літератури як у загальноосвітній школі, так і у вищому навчальному закладі сприяють вирішенню багатьох теоретичних та методологічних проблем. Взаємозбагачуються літературознавство та методика викладання літератури; розширюються перспективи вивчення поетики худож- нього твору, поглиблюється зв’язок між сприйманням твору, його інтерпретацією, аналізом та самостійною діяльністю учнів та студентів. Зрештою формується новий тип стосунків між викладачем і студентом, між учителем та учнем.Завантаження
Посилання
Гумбольдт В. Про внутрішню та зовнішню організацію вищих наукових закладів у Берліні /
Вільгельм фон Гумбольдт // Ідея Університету: Антологія / Відп. ред. М. Зубрицька. — Львів : Літопис, 2002. — С. 23–35.
Кайку М. Візії: як наука змінить ХХІ сторіччя / Мічіо Кайку. — Львів : Літопис, 2004. — 544 с.
Курбатов С. Університетські рейтинги як індикатор стану освіти / Сергій Курбатов // Філософія освіти. — 2008. — № 1–2. — С. 310–317.
Лепеніс В. Ідея німецького Університету — погляд ззовні / В.Лепеніс // Ідея Університету: Антологія / Відп. ред. М. Зубрицька. — Львів : Літопис, 2002. — С. 211–235.
Ясперс К. Ідея Університету / Карл Ясперс // Ідея Університету: Антологія / Відп. ред. М. Зубрицька. — Львів : Літопис, 2002. — С. 109–167.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Lidiia Mazevko-Bekerska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.