Художня концепція людини і дійсності в науково-фантастичній трилогії Ю. Смолича «Прекрасні катастрофи»
Ключові слова:
трилогія, роман, концепція, антигерой, егоцентрична особистістьАнотація
Розглянуто художню концепцію людини в науково-фантастичній трилогії Юрія Смолича «Прекрасні катастрофи». З’ясовано особливості художньої концепції світу у творі.
Завантаження
Посилання
Баталов Э. В мире утопии. Пять диалогов об утопии, утопическом сознании и утопических экспериментах / Эдуард Баталов. — М. : Политиздат, 1989. — 320 с.
Волинський К. З кагорти фундаторів // Ю. Смолич: Твори в 6 т. — К. : Дніпро, 1971. — Т. 1. — С. 5–23.
Політологічний енциклопедичний словник / [упоряд. В. Горбатенко]. — 2-ге вид., доп. і перероб. — К. : Генеза, 2004. — 736 с.
Пыльненький С. Спустя десятилетия. Фантастика Юрия Смолича и современность / Сергей Пыльненький // Радуга. — 1972. — № 2. — С. 158–170.
Смолич Ю. Твори: у 8 т. / [упоряд. О. Смолич]. — К. : Дніпро, 1984. — Т. 2. — 592 с.
Эсалнек А. Внутрижанровая типология и пути ее изучения / Асия Эсалнек. — М. : Изд-во Моск. ун-та, 1985. — 184 с.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Вкторія Олефір
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.