БУЛЬВАРНИЙ РОМАН: ПОВСЯКДЕННІ Й ПРОФЕСІЙНІ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІ ВІДНОСИНИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2412-2475.2018.121Keywords:
бульварний роман, міф, інтертекст, літературні формули, психотерапіяAbstract
Бульварний роман (бульварна література, бульварне чтиво) — жанр масової літератури,
розповідні книги без вираженого художнього та культурного значення. Бульварний роман
з моменту його проникнення в СНД став предметом численних дискусій. Однак, як і багато
інших «маргінальних» жанрів художньої літератури, які мають не стільки художньою, скільки
«міфотворчу» функцію, бульварний роман багато в чому залишається обійденим увагою
дослідників. Популярність останнього і його схожість з традиційними міфами багато в чому
пояснюється його зовнішньою простотою, здатністю розважити і відволікти читача, допо-
магати у вирішенні проблем, що стосуються відносин з іншими людьми й виходу з кризових
ситуацій. Однак його вплив виходить далеко за межі ситуативного настрою читача.
Downloads
References
Andriianova, A. (2006). Bulvarnyi roman: spetsifika, siuzhet, vyrazitelnyie sredstva. Trudy Pskovskogo politekhnicheskogo instituta, 10.1, 53–55.
Arpentieva, M (2015). Vzaimoponimanie kak fenomen mezhlichnostnykh otnoshenii (na materiale psikhologicheskogo konsultirovaniia). Doctoral dissertation, M.: MGU, 497 s.
Boloneva, M. (2014). O nekotorykh aspektakh zhanra chiklit. Vestnik IGLU, 2 (27), 261–267.
Bocharova, O. (1996). Formula zhenskogo schastia. Novoe literaturnoie obozrenie, 22, 292–302.
Vainshtein, O. (1996). Rozovyi roman kak mashina zhelanii. Novoie literaturnoie obozrenie, 22, 303–331.
Zherebkina, I. (2000). «Prochti moie zhelanie»: postmodernizm, psihoanaliz, feminism. M., Ideia-Press, 69 s.
Kavelti, Dzh. (1996). Izuchenie literaturnykh formul. Novoie literaturnoie obozrenie, 22, 33–65.
Kozlov, Ye. (2003). Seriinost v paraliterature: intratekstualnyie obrazovaniia i izdatelskie serii. In Ye. V. Kozlov (Eds.), Massovaia literatura na rubezhe XX–XXI vekov: sb. nauchnykh trudov. M.,
Azbukovnik, s. 201–211.
Kosolapov, M. (2000). Bond – mifogeneticheskii analiz. Iskusstvo kino, 4, 52–58.
Maslou, A. (1997). Psihologiia bytiia. K., Refl-buk, Vakler, 304 s.
Remaieva, Yu. (2007). Postfeministkaia proza Britanii na rubezhe XX–XXI vv. Аvtoref. diss. ... kand. fil. n., 21 s.
Tarhanova, K. (2000). Damskii roman. Iskusstvo kino, 6, 118–119.
Tsukerman, A. (1997). Kak napisat bestseller. M., Armada, s. 113.
Bottingheimer, R. B. (1987). Grimms Bad Girls and Bold Boys. New Haven: Yale UP, 234 p.
Cohler, D., Phillips, K. J. (2007). Review of Manipulating Masculinity. Journal of Women in Culture and Society, Vol. 33, Issue I. Minnesota: Minesotta Press, 15–18.
Ferriss, S., Young, M. (2005). Chick Lit: The New Woman’s Fiction. New York: Routledge, 282 p.
Roccella, E. (1998). La letteratura rosa. Roma, Editori Riuniti, 220 p.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 LITERARY PROCESS: methodology, names, trends
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.