БУЛЬВАРНИЙ РОМАН: ПОВСЯКДЕННІ Й ПРОФЕСІЙНІ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІ ВІДНОСИНИ

Authors

  • Маріям Арпент’єва Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра світової літератури Гуманітарного інституту

DOI:

https://doi.org/10.28925/2412-2475.2018.121

Keywords:

бульварний роман, міф, інтертекст, літературні формули, психотерапія

Abstract

Бульварний роман (бульварна література, бульварне чтиво) — жанр масової літератури,
розповідні книги без вираженого художнього та культурного значення. Бульварний роман
з моменту його проникнення в СНД став предметом численних дискусій. Однак, як і багато
інших «маргінальних» жанрів художньої літератури, які мають не стільки художньою, скільки
«міфотворчу» функцію, бульварний роман багато в чому залишається обійденим увагою
дослідників. Популярність останнього і його схожість з традиційними міфами багато в чому
пояснюється його зовнішньою простотою, здатністю розважити і відволікти читача, допо-
магати у вирішенні проблем, що стосуються відносин з іншими людьми й виходу з кризових
ситуацій. Однак його вплив виходить далеко за межі ситуативного настрою читача.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Маріям Арпент’єва, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра світової літератури Гуманітарного інституту

кандидат філологічних наук, доцент

References

Andriianova, A. (2006). Bulvarnyi roman: spetsifika, siuzhet, vyrazitelnyie sredstva. Trudy Pskovskogo politekhnicheskogo instituta, 10.1, 53–55.

Arpentieva, M (2015). Vzaimoponimanie kak fenomen mezhlichnostnykh otnoshenii (na materiale psikhologicheskogo konsultirovaniia). Doctoral dissertation, M.: MGU, 497 s.

Boloneva, M. (2014). O nekotorykh aspektakh zhanra chiklit. Vestnik IGLU, 2 (27), 261–267.

Bocharova, O. (1996). Formula zhenskogo schastia. Novoe literaturnoie obozrenie, 22, 292–302.

Vainshtein, O. (1996). Rozovyi roman kak mashina zhelanii. Novoie literaturnoie obozrenie, 22, 303–331.

Zherebkina, I. (2000). «Prochti moie zhelanie»: postmodernizm, psihoanaliz, feminism. M., Ideia-Press, 69 s.

Kavelti, Dzh. (1996). Izuchenie literaturnykh formul. Novoie literaturnoie obozrenie, 22, 33–65.

Kozlov, Ye. (2003). Seriinost v paraliterature: intratekstualnyie obrazovaniia i izdatelskie serii. In Ye. V. Kozlov (Eds.), Massovaia literatura na rubezhe XX–XXI vekov: sb. nauchnykh trudov. M.,

Azbukovnik, s. 201–211.

Kosolapov, M. (2000). Bond – mifogeneticheskii analiz. Iskusstvo kino, 4, 52–58.

Maslou, A. (1997). Psihologiia bytiia. K., Refl-buk, Vakler, 304 s.

Remaieva, Yu. (2007). Postfeministkaia proza Britanii na rubezhe XX–XXI vv. Аvtoref. diss. ... kand. fil. n., 21 s.

Tarhanova, K. (2000). Damskii roman. Iskusstvo kino, 6, 118–119.

Tsukerman, A. (1997). Kak napisat bestseller. M., Armada, s. 113.

Bottingheimer, R. B. (1987). Grimms Bad Girls and Bold Boys. New Haven: Yale UP, 234 p.

Cohler, D., Phillips, K. J. (2007). Review of Manipulating Masculinity. Journal of Women in Culture and Society, Vol. 33, Issue I. Minnesota: Minesotta Press, 15–18.

Ferriss, S., Young, M. (2005). Chick Lit: The New Woman’s Fiction. New York: Routledge, 282 p.

Roccella, E. (1998). La letteratura rosa. Roma, Editori Riuniti, 220 p.

Downloads


Abstract views: 203

Published

30.12.2018

How to Cite

Арпент’єва, М. (2018). БУЛЬВАРНИЙ РОМАН: ПОВСЯКДЕННІ Й ПРОФЕСІЙНІ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІ ВІДНОСИНИ. LITERARY PROCESS: Methodology, Names, Trends, (12). https://doi.org/10.28925/2412-2475.2018.121