Віддзеркалення рекламо ю основних параметрів буття соціуму

Authors

  • Любов Марківна Хавкіна

Keywords:

реклама, рекламний міф, рекламна ідея, сфери життя, реципієнт, соціальні стереотипи, креатив

Abstract

Стаття присвячена дослідженню базових параметрів і варіантів відображення різних сфер
життя людини й соціуму в сучасному рекламному міфі, визначенню основних типів і креативно-функціональних різновидів показу-документування матеріальної, соціальної та духовної сфер життя в українській рекламі. Вивчається здатність рекламних текстів до транслювання, формування й руйнування суспільних стереотипів та до участі у процесі соціалізації особи.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Любов Марківна Хавкіна

завідувач кафедри журналістики Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, доктор наук із соціальних комунікацій, професор

References

Бутиріна М.В. Стереотипи масової свідомості : особливості формування та функціонування у медіа-середовищі : [моногр.] / М.В. Бутиріна. – Дніпропетровськ : Слово, 2009. – 368 с.

Гуслякова Л. Что такое стереотип и надо ли с ним бороться? / Л. Гуслякова // Покушение на незыблемое или...? : стереотипы социально-политического сознания и перестройка. – Барнаул,

– С. 135–149.

Кармалова Е.Ю. Мифопоэтический анализ рекламного дискурса / Е.Ю. Кармалова // Вестник Московского гос. ун-та. – 2008. – № 3. – С. 85–95. – (Серия 10 «Журналистика»).

Сапенько Р.П. Реклама як транскультурний феномен : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра філос. наук : спец. 26.00.01 «Теорія та історія культури» / Р.П. Сапенько. – К., 2008. – 36 с.

Downloads


Abstract views: 129

Published

05.03.2016

How to Cite

Хавкіна, Л. М. (2016). Віддзеркалення рекламо ю основних параметрів буття соціуму. LITERARY PROCESS: Methodology, Names, Trends, (3). Retrieved from https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/237

Issue

Section

The intermedial space