Історичний факт і література для дітей (на матеріалі прози сучасних письменників: роману О.Захарченко «Вертеп», повісті Г.Кирпи «Мій тато став зіркою», «Казки про Майдан» Х.Лукащук і казки Р.Романишин і А.Лесіва «Війна, що змінила Рондо», «Повернутися з війни» Н.Нагорної та ін.)
DOI:
https://doi.org/10.28925/2412-2475.2020.16.5Ключові слова:
Революція Гідності, російсько-українська війна, література для дітей, дитяча сотня, історичний факт, художня реалізація тексту, жанр сповідіАнотація
У статті досліджено художні особливості творів для дітей про Революцію Гідності та війну на Сході України; найвідоміші з них проаналізовано в контексті інших видань про Майдан і АТО-ООС. Простежено специфіку репрезентації історичного факту в контексті теми «дитина і війна», творчі стратегії, що дозволяють доступною для юних читачів мовою розповісти про переламні історичні події. Особливу увагу приділено проблемі соціалізації дітей в умовах війни, які формують їхній характер і психологію, спричинюють стрімке дорослішання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-12-30
Як цитувати
Kulinska, Y. (2020). Історичний факт і література для дітей (на матеріалі прози сучасних письменників: роману О.Захарченко «Вертеп», повісті Г.Кирпи «Мій тато став зіркою», «Казки про Майдан» Х.Лукащук і казки Р.Романишин і А.Лесіва «Війна, що змінила Рондо», «Повернутися з війни» Н.Нагорної та ін.). Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (16), 35–40. https://doi.org/10.28925/2412-2475.2020.16.5
Номер
Розділ
Концептуальні питання літературознавства