ЗАСОБИ МОВНОГО МАНІПУЛЮВАННЯ У СУЧАСНИХ ЗМІ
Ключові слова:
маніпуляція, мовне маніпулювання, засоби масової інформації, мас-медіа, евфемізм, дисфемізм, метафоризація, інформаційна війнаАнотація
У статті розглядається проблема маніпулювання суспільною думкою сучасними мас-медіа, визначено мовленнєвий вплив як можливість маніпулювання. Досліджуються особливості, прийоми і засоби мовного впливу на аудиторію на прикладі медіа-текстів з українських та російських ЗМІ.Завантаження
Посилання
Баскова Ю.С. Эвфемизмы как средство манипулирования в языке СМИ: на материале русского и английского языков : дис. …канд. филол. наук : 10.02.19 / Ю.С. Баскова. — Краснодар, 2006. — 162 с.
Блакар Р.М. Язык как инструмент социальной власти / Р.М. Блакар // Язык и моделирование социального взаимодействия. — М. : Прогресс, 1987. — С. 88–125.
Великий комплексний словник української мови / Т.С. Дорошенко // Харків : Торсінг Плюс, 2009. — 768 с.
Серль Дж.Р. Косвенные речевые акты / Дж.Р. Серль // Новое в зарубежной лингвистике. —
Вып. 17 : Теория речевых актов. — М. : Прогрес, 1986. — С. 195–122.
Стернин И.А. Практическая риторика / И.А. Стернин. — М. : Центр «Академия», 2003. — 270 с.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Liudmyla Chyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.