ЗАСОБИ МОВНОГО МАНІПУЛЮВАННЯ У СУЧАСНИХ ЗМІ

Автор(и)

  • Liudmyla Chyk в.о.  доцента кафедри документознавства та філологічних дисциплін Буковинського державного фінансово-економічного університету

Ключові слова:

маніпуляція, мовне маніпулювання, засоби масової інформації, мас-медіа, евфемізм, дисфемізм, метафоризація, інформаційна війна

Анотація

У статті розглядається проблема маніпулювання суспільною думкою сучасними мас-медіа, визначено мовленнєвий вплив як можливість маніпулювання. Досліджуються особливості, прийоми і засоби мовного впливу на аудиторію на прикладі медіа-текстів з українських та російських ЗМІ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Liudmyla Chyk, в.о.  доцента кафедри документознавства та філологічних дисциплін Буковинського державного фінансово-економічного університету

кандидат філологічних наук

Посилання

Баскова Ю.С. Эвфемизмы как средство манипулирования в языке СМИ: на материале русского и английского языков : дис. …канд. филол. наук : 10.02.19 / Ю.С. Баскова. — Краснодар, 2006. — 162 с.

Блакар Р.М. Язык как инструмент социальной власти / Р.М. Блакар // Язык и моделирование социального взаимодействия. — М. : Прогресс, 1987. — С. 88–125.

Великий комплексний словник української мови / Т.С. Дорошенко // Харків : Торсінг Плюс, 2009. — 768 с.

Серль Дж.Р. Косвенные речевые акты / Дж.Р. Серль // Новое в зарубежной лингвистике. —

Вып. 17 : Теория речевых актов. — М. : Прогрес, 1986. — С. 195–122.

Стернин И.А. Практическая риторика / И.А. Стернин. — М. : Центр «Академия», 2003. — 270 с.

Downloads


Переглядів анотації: 1180

Опубліковано

28.12.2015

Як цитувати

Chyk, L. (2015). ЗАСОБИ МОВНОГО МАНІПУЛЮВАННЯ У СУЧАСНИХ ЗМІ. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (5). вилучено із https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/143

Номер

Розділ

Параметри інтермедіального простору