Медійний образ війни в Україні
Аналіз вибраних репортажів польської преси та радіо (2022–2023)
DOI:
https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.1Ключові слова:
прес-репортаж, радіорепортаж, медійний образ, війна в Україні, воєнний репортаж, польський репортажАнотація
У статті аналізується медійний образ війни в Україні на прикладі вибраних репортажів польської преси та радіо.
У своїй статті автори провели аналіз журналістських матеріалів, створених починаючи з 24 лютого 2022 року. Контент-аналіз використовувався для розробки матеріалу як методу дослідження, який найкраще допомагає відтворити та описати образи війни. Аналіз адаптований до специфічної структури прес- та аудіотекстів і надзвичайно добре вписується в перспективу семінару, що дозволяє більш повно зрозуміти композиційні прийоми творців медіа, котрі працюють із репортажами про війну.
Аналіз підкреслює важливу роль прес- та радіорепортажів у наближенні реалій війни в Україні до польської аудиторії, дозволяючи їй відчути наслідки цього збройного конфлікту з перспективи особистого досвіду мешканців України.
Завантаження
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Ольга Бялек-Швед, Анета Вуйчішин-Васіл
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.