Медійний образ війни в Україні

Аналіз вибраних репортажів польської преси та радіо (2022–2023)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.1

Ключові слова:

прес-репортаж, радіорепортаж, медійний образ, війна в Україні, воєнний репортаж, польський репортаж

Анотація

У статті аналізується медійний образ війни в Україні на прикладі вибраних репортажів польської преси та радіо.

У своїй статті автори провели аналіз журналістських матеріалів, створених починаючи з 24 лютого 2022 року. Контент-аналіз використовувався для розробки матеріалу як методу дослідження, який найкраще допомагає відтворити та описати образи війни. Аналіз адаптований до специфічної структури прес- та аудіотекстів і надзвичайно добре вписується в перспективу семінару, що дозволяє більш повно зрозуміти композиційні прийоми творців медіа, котрі працюють із репортажами про війну.

Аналіз підкреслює важливу роль прес- та радіорепортажів у наближенні реалій війни в Україні до польської аудиторії, дозволяючи їй відчути наслідки цього збройного конфлікту з перспективи особистого досвіду мешканців України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ольга Бялек-Швед, Люблінський католицький університет Івана Павла ІІ

Доктор філософії, доцент, кафедра медіакультури, Інститут журналістики та менеджменту, Факультет суспільних наук

Анета Вуйчішин-Васіл, Люблінський католицький університет Івана Павла ІІ

Доктор філософії, доцент, кафедра візуальної комунікації та нових медіа, Інститут журналістики та менеджменту, Факультет суспільних наук

Downloads


Переглядів анотації: 135

Опубліковано

30.12.2023

Як цитувати

Бялек-Швед, О., & Вуйчішин-Васіл, А. (2023). Медійний образ війни в Україні: Аналіз вибраних репортажів польської преси та радіо (2022–2023). Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (22). https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.1

Номер

Розділ

Наукові статті