Специфіка функцій засобів масової комунікації в інтернет-журналістиці на прикладі матеріалів інтернет-ресурсів korrespondent.net та focus.ua
Ключові слова:
інтернет-журналістика, інформаційні жанри, інформаційний контент, функції інтернет-журналістики, засоби масової інформації, культурні кодиАнотація
У статті досліджується специфіка інформаційних жанрів інтернет-видань та ідейно-тематичне спрямування їх матеріалів, зокрема, таких інтернет-ресурсів, як korrespondent.net та focus.ua. На основі аналізу інформаційного наповнення визначаються основні функції ЗМК, які виконують зазначені інтернет-портали, та тенденція видозміни культурних кодів і їх основні недоліки.
Завантаження
Посилання
Андрющенко М.Ю. Роль ведучого у творенні ефективної телекомунікації / М.Ю. Андрющенко // Наукові записки Інституту журналістики: наук. зб. — К., 2011. — Т. 43. — Квіт–Черв. — С. 113–114.
Дем’янова А.О. Редакторське опрацювання заголовків інтернет-новин / А.О. Дем’янова // Наукові записки Інституту журналістики: наук. зб. — К., 2010. — Т. 41. — Жовт.–Груд. — С. 172.
Федорчук Л.П. Функції інтернет-ЗМІ // Наукові записки Інституту журналістики: наук. зб. — К., 2010. — Т. 41. — Жовт.–Груд. –С. 95–98.
Яковець А.В. Телевізійна журналістика: теорія практика: підруч. / А.В. Яковець. — К. : Вид. дім «Києво-Могилянська академія». — 2007. — 240 с.
Журнал «Корреспондент» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: URL: http:// korrespondent.net
Журнал «Фокус» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: URL: http://focus.ua
Електронна енциклопедія [Електронний ресурс]. — Режим доступу: URL: http://wikipedia.org.ua
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Анна Рожнова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.