ПЕТРО КАРМАНСЬКИЙ І ТАРАС ШЕВЧЕНКО: ПРОБЛЕМА СПРИЙНЯТТЯ КАНОНУ

Автор(и)

  • Яна Вікторівна Галкіна

Ключові слова:

«Молода муза», канон, традиція, міф, модернізм

Анотація

У статті аналізується рецепція Шевченкового поетичного канону у творчості Петра
Карманського у зв’язку зі спробами останнього оновити літературну традицію.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Яна Вікторівна Галкіна

доцент кафедри філологічної підготовки Миколаївського національного
університету ім. В.О. Сухомлинського, кандидат філологічних наук

Посилання

Грабович Г. Шевченко як міфотворець. Семантика символів у творчості поета / Г. Грабович. – К. : Радянський письменник, 1991. – 212 с.

Ільницький М. Краси свічадо : [Передмова] / М. Ільницький // Розсипані перли. Поети «Молодої Музи». – К. : Дніпро, 1991. – С. 5–17.

Карманський П. Ой люлі, смутку (Поезії) / П. Карманський ; упор. Л. Голомб. – Ужгород : Поличка Карпатського краю, 1996. – 416 с.

Павличко C. Дискурс модернізму в українській літературі / С. Павличко. – К. : Либідь, 1999. – 444 с.

Тынянов Ю.Н. Поэтика. История литературы. Кино / Ю. Тынянов. – М. : Наука, 1977. – С. 284–310.

Шевченко Т. Зібрання творів : у 6 т. / Т. Шевченко. – К. : Наукова думка, 2003. – Т. 2: Поезія 1847–1861. – 784 с.

Downloads


Переглядів анотації: 71

Опубліковано

2016-03-05

Як цитувати

Галкіна, Я. В. (2016). ПЕТРО КАРМАНСЬКИЙ І ТАРАС ШЕВЧЕНКО: ПРОБЛЕМА СПРИЙНЯТТЯ КАНОНУ. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (3). вилучено із https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/203