А. БАРБЮС, Е. РЕМАРК, О. ГОНЧАР: ПАРАДИГМА ПАРАЛЕЛЬНИХ СТРУКТУР
Ключові слова:
антивоєнний роман, атмосфера повістування, ідеї часу, форми часу, діалогічність, психологія персонажівАнотація
У статті досліджуються особливості паралельних структур антивоєнних романів А. Барбюса, Е. Ремарка й О. Гончара, з’ясовується їх діалогічна співвіднесеність у процесі осягнення історич- ної і соціальної істини та функціональність художньої деталі.Завантаження
Посилання
Бахтин М. Формы времени и хронотопа в романе / М. Бахтин // Бахтин М. Вопросы литературы
и эстетики. — М. : Художественная литература, 1975. — 502 с.
Барбюс А. Вогонь / Анрі Барбюс. — К. : Молодь, 1974. — 303 с.
Біблія. United Bible Societies. — 1991. — 100 M. — VO 53. — 959 c.
Воронцов А.В. Загадка советской литературы / А.В. Воронцов. — М. : АСТ — ПРЕСС КНИГА,
— 400 с.
Гончар О. Твори: в 7 т. / Олесь Гончар. — К. : Дніпро, 1987. — Т. 4. — 589 с.
Добин Е.С. Герой. Сюжет. Деталь. / Е.С. Добин. — М. : Советский писатель, 1962 — 408 с.
Мопассан Г. Лунный свет: Роман, новеллы / Ги де Мопассан. — М. : Эксмо, 2007. — 608 с.
Ремарк Е.М. Твори: в 2 т. / Еріх Марія Ремарк. — К. : Дніпро, 1986. — Т. І. — 573 с.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Mykola Humennyj
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.