Зміст
Автор, жанр, стиль як параметри поетики
«Чи потрібна казка пролетарській дитині?»: дискусія навколо казки у 1920–1930-х рр | |
Наталія Блохіна |
Концепт неволі в ліриці Тараса Мельничука | |
Ірина Борисюк |
Історія однієї присвяти: автобіографічний дискурс роману Віталія Бендера «Марш молодости» | |
Антон Бузов |
Художня трансгресія Леоніда Чернова-Малошийченка: мемуарний дискурс | |
Олександр Галич |
Журналістська та редакторська діяльність Михася Ткача | |
Оксана Гарачковська |
Жовтневий переворот і його наслідки в Україні: жанрова палітра й художні особливості малої емігрантської прози 1920-х років | |
Ірина Жиленко |
Революційність поетики «четвертого часу» в романі-спогаді Ґ. Ґрасса «Цибулина пам’яті» | |
Кирило Ігошев |
Міфологізація Стамбула в романі Орхана Памука «Біла фортеця» | |
Семіх Кая |
Урбаністичні візії новітньої української авторської казки для дітей | |
Віталіна Кизилова |
Неоміфологічний простір «Щоденника україножера» І. Семесюка як місце демонтажу колоніальних структур | |
Наталія Ковтонюк |
«Сповідь» Ж.-Ж. Руссо: традиції і новації | |
Олена Ковальова |
Люди зі страху не можуть творити історію (екзистенційна концепція страху в епічних полотнах Р. Андріяшика) | |
Володимир Кузьменко |
Репрезентація хронокомплексу та ментальної бінарної опозиції (на матеріалі есею «Крижана правда» Є. Пашковського) | |
Дар’я Матушкіна |
Конфлікт інтерпретацій у романах У. Еко «Ім’я рози» та «Острів попереднього дня» | |
Ірина Рибалка |
Революційні події в художній інтерпретації Костянтина Паустовського (за автобіографічною «Повістю про життя») | |
Людмила Ромащенко |
Роль християнської традиції Т. Шевченка у філософських та історіософських працях Дмитра Донцова | |
Марія Сенета |
Цикл «Під вічним небом» В. Шевчука як метатекст | |
Наталія Сизоненко |
«За вікном шумить чи степ, чи місто…»: антитезові мотиви у поезії Бориса Тенети . | |
Ліна Стороженко |
Контрреформаційна літературна діяльність Миколая Ціховича: проблематика й інтертекст | |
Світлана Сухарєва |
Неомарксистська версія революційної ситуації в романі Чайни М’євіля «Залізна рада» | |
Сергій Цікавий |
Репрезентація жанру записок у тюремно-табірній прозі: «Записки політв’язня» Юрія Мозіля. | |
Катерина Шахова |
Українська національна революція в критичному дискурсі Юрія Лавріненка | |
Тетяна Шестопалова |
Концептуальні питання теорії літератури і літературної критики
ТРАНСГРЕСІЯ І УСПІХ РЕВОЛЮЦІЙ | PDF (Russian) |
Мариям Арпентьева |
Повстання проти «влади батьків» як ініціація в сучасній українській романістиці (на матеріалі трилогії Люко Дашвар «Биті є») | |
Ольга Башкирова |
Митець і революція: до питання типології взаємин | |
Оксана Гальчук |
РЕВОЛЮЦІЯ І СМЕРТЬ ЕСТЕТИКИ: ІДЕОЛОГІЧНЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ДМИТРА ДОНЦОВА ТА ЛЬВА ТРОЦЬКОГО | |
Михайло Жилін |
Деколонізація як складний феномен | |
Світлана Євтушенко |
Революція 1917 року: проблема фіксації, рецепції, художнього зображення поліфонічних міфів в українській еміграційній літературі | |
Віталій Мацько |
Еволюція альтернативної історії в художній літературі | |
Ольга Поліщук |
Стан турецької авторської драми періоду «між двох революцій» | |
Ірина Прушковська |
Революція vs еволюція: динаміка розвитку сучасного українського літературного процесу | |
Олена Романенко |
Українська література другої половини XVIII століття крізь призму Просвітництва (до постановки проблеми) | |
Ольга Циганок |
ФАІК АЛІ: ПОЕТ-ШАНУВАЛЬНИК МІДХАТ-ПАШІ | PDF (Türkçe) |
ÇİTÇİ Yrd. Doç. Dr. Selahattin |

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.
ISSN: 2412-2475