ХУДОЖНІЙ ФЕНОМЕН ОБРАЗУ АВТОРА В СИСТЕМІ БІОГРАФІЧНОГО ТА МЕМУАРНОГО ПИСЬМА МАРТІНА ЕМІСА

Автор(и)

  • Zoryana Romanivna Dubravska

Ключові слова:

образ автора, біографічна проза, мемуарна проза, автор, текст, реципієнт, постмодернізм, творчість Мартіна Еміса, англійська література

Анотація

Статтю присвячено дослідженню образу автора в системі біографічної та мемуарної прози
в англомовному письменстві доби постмодернізму з урахуванням особливостей творчості
Мартіна Еміса. М. Еміс вдавався до стратегії творчого використання переробок інтертек-
стуальної рецепції окремих реалій, що мають місце у творах його попередників і сучасників
(Ч. Діккенс, М. Твен, В. Набоков, С. Беллоу, Дж. Джойс, К. Еміс, Н. Мейлер, Дж. Апдайк). З’ясовано сутність аналогічного трансферу на рівні зорієнтованого оцінювання «об’єкта» з боку М. Еміса як автора — реципієнта — презентатора.
Вивчення біографічної та мемуарної прози М. Еміса дало можливість виявити верхню
і нижню межі спроектованих змістів щодо оптимального розуміння та інтерпретації соціаль-
ного й культурного контексту, розгорнутого в його творах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Zoryana Romanivna Dubravska

старший викладач кафедри практики англійської мови Інституту іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, кандидат
філологічних наук.

Посилання

Брандес М.П. Предпереводческий анализ текста / М. Брандес, В. Провоторов. — М. : НВИ — ТЕЗАУРУС, 2001. — 222 с.

Павленко В.В. Художні функції автора та читача у творах Джона Барта та Дональда Бартлема 1950—1970-х рр.: конвенції та новаторство : автореф. дис. на здобуття наук. ст. канд. філол. наук :10. 01. 04: «Література зарубіжних країн» / В.В. Павленко. — Дніпропетровськ, 2003. — 20 с.

Фуко М. Що таке автор? / М. Фуко // Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. / [ред. Марії Зубрицької]. 2-е вид., доповнене. — Львів. : Літопис, 2001. — С. 598–613.

Воропай Т.В поисках себя. Идентичность и дискурс / Татьяна Воропай. — Харьков : ХГПУ, 1999. — 418 с.

Ізер В. Процес читання: феноменологічне наближення / В. Ізер //Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. / [ред. М. Зубрицької]. — Львів : Літопис, 2002. — С. 349–366.

Alter R. New American Novel / Robert Alter // Commentery, 1975. — P. 54.

Amis M. Experience / Martin Amis. — New York : Vintage, 2000. — 406 p.

Amis M. Success / Martin Amis. — New York : Vintage International, 1978. — 224 p.

Amis M. London Fields / Amis Martin. — New York : Vintage International, 1989. — 470 p.

Amis M. Money. A Suicide Note / Martin Amis. — Penguin books, 1985. — 364 p.

Amis M. Success / Martin Amis. — New York : Vintage International, 1978. — 224 p.

Amis M. The Night Train / Martin Amis. — New York : Vintage International, 1997. — 176 p.

Amis M. The Information / Martin Amis. — London : Harper Perennial, 1996. — 384 p.

Amis M. The Pregnant Widow / Martin Amis. — Johnathan Cape, 2010. — 480 p.

Amis M. The Rachel Papers / Martin Amis. — Harmondsworth : Penguin, 1984. — 224 p.

Amis M. Time’s Arrow or The Nature of the Offence / Martin Amis. — New York : Vintage International, 1992. — 168 p.

Downloads


Переглядів анотації: 130

Опубліковано

18.01.2017

Як цитувати

Dubravska, Z. R. (2017). ХУДОЖНІЙ ФЕНОМЕН ОБРАЗУ АВТОРА В СИСТЕМІ БІОГРАФІЧНОГО ТА МЕМУАРНОГО ПИСЬМА МАРТІНА ЕМІСА. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, (7). вилучено із https://litp.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/315

Номер

Розділ

Автор, жанр, стиль як параметри поетики